Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ваше задоволення від покупки у нашому інтернет-магазині є нашим пріоритетом. 

Ваші права як споживача:

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", ви маєте право повернути товар належної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.

Умови повернення товарів:

Товар може бути повернений, якщо він не був у вжитку, зберіг свої споживчі властивості, пломби, етикетки, а також чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначених товарів. Будь ласка, врахуйте, що витрати на доставку товарів при поверненні не компенсуються.

Повернення товарів, надісланих поштовим сервісом:

Товари, що були відправлені поштою, можна повернути протягом 14 днів з моменту їх отримання у поштовому сервісі. 

Повернення грошових коштів:

Гроші за повернені товари повертаються після того, як ми отримали товар. Повернення коштів відбувається на банківську карту покупця або за домовленістю сторін на протязі 7 днів після отримання нами поверненого товару.

Доставка повернених товарів:

Витрати на доставку товарів при поверненні лягають на покупця.

Умови, за яких товари не приймаються до повернення

Ми не приймаємо до повернення товари, якщо:
- товар був у використанні або його споживчі властивості були порушені;
- товар втратив торговельний вигляд (пошкоджені пломби, етикетки);


Як оформити повернення:

Щоб оформити повернення, будь ласка, зв'яжіться з нами за вказаними контактами на нашому сайті. Ми надамо вам всю необхідну інформацію та допомогу.

Часто задавані питання

   1. Як я можу повернути товар? 
Для повернення товару, будь ласка, зв'яжіться з нами, використовуючи контактну інформацію на нашому сайті.

2. Хто відповідає за витрати на доставку при поверненні товару? 
Відповідно до нашої політики повернення, витрати на доставку при поверненні товару не компенсуються, крім випадку, якщо товар має брак. 

3. Що робити, якщо я отримав неправильний або пошкоджений товар? 
Якщо ви отримали неправильний або пошкоджений товар, будь ласка, негайно зв'яжіться з нами, щоб ми могли вирішити цю проблему. 

Адреса повернення товару  вул.Замостянська 26, поштовий індекс 21000, м.Вінниця, Україна

Контакти - 

cbit.pyk@gmail.com

+38 (096) 59-29-929